پیچش و حدس lp روی گروههای موضعاً فشرده

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه ابتدا فضاهای lp را برای p بزرگتر یا مساوی صفر بررسی کرده ام. سپس به درستی حدس lp روی گروههای موضعاً فشرده برای p>0 پرداخته ام.علاوه بر اثبات سااکی برای حدس lp به مهمترین نتایج موجود درباره حدس lp اشاره کرده ام.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

نگاهی به حدس lp در گروه های توپولوژیک موضعا فشرده

هر گروه توپولوژیک موضعا فشرده یک اندازه پایای چپ دارد که آن را اندازه هار می نامیم. فضای lp متناظر با این اندازه را در نظر می گیریم. روی این فضا عملی به نام پیچش تعریف می کنیم. حدس lp بیان می کند که فضای lp تحت عمل ئیچش بسته است اگر و تنها اگر گروه توپولوژیک مورد نظر فشرده باشد.

میانگین پذیری ضعیف جبرهای باناخ روی گروههای موضعا فشرده

تلاشهای جدید توسط مولف های گوناگون ، بررسی مفهوم میانگین پذیری و میانگین پذیری ضعیف جبرهای باناخ تعریف شده روی گروههای موضعا فشرده است. یکی از ابزارهای اصلی در این زمینه این است که هر تصویر همومورفیسم پیوسته از یک جبر میانگین پذیر ، میانگین پذیر است. در این پایان نامه این موضوع در خصوص میانگین پذیری ضعیف مورد بررسی قرار می گیرد. این خاصیت برای میانگین پذیری ضعیف در حالت کلی درست نیست، اما می تو...

15 صفحه اول

مشخصه سازی جبری گروههای موضعا فشرده

هدف پایان نامه حاضر ، مشخصه سازی جبری گروههای موضعا فشرده از راه مطالعه نگاشتهای جداکننده بین جبرهایی از توابع تعریف شده روی آنها می باشد.

15 صفحه اول

ساختن فشرده سازی های گروههای موضعا فشرده توسط فشرده سازی زیرگروه و کاربردهای آن

فرض کنید g یک گروه موضعا" فشرده باشد. همچنین فرض کنید n یک زیرگروه بسته و نرمال g و گروه g/n فشرده باشد. در این پایان نامه به کمک فشرده سازی های n فشرده سازی هایی برای g ساخته شده است . بعضی خواص فشرده سازی g را می توان از روی فشرده سازی n بدست آورد. در پایان نتایج کار در حالتی که g گروه جمعی اعداد حقیقی و n گروه اعداد صحیح باشد مورد بررسی قرار گرفته شده است .

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه زنجان - دانشکده علوم انسانی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023